6.-10.9. - Cyklisťák

10. září 2010 v 20:24 | Uzavřená |  Žalobníček

Dneska ve dvanáct hodin jsem dorazila domů. Samozřejmě jsem musela jet od školy domů, což je tak dvacet kilometrů. Když to přidám k těm dvaceti, co jsme museli jet z kempu ke škole, ujela jsem dneska kolem čtyřiceti kilometrů. Jsem unavená ani nevíte jak. A cyklisťák, jak se povedl? Hrůza, už nikdy více nechci nic takového absolvovat.

První den, jsme dorazili kolem jedenácté hodiny. Oběd, poté jsme museli opět na kolo. Hlavně, že bylo pěkně. Jeli jsme do hor. Orlické hory, takže jeden kopec vedle druhého. Sjedete jeden kopec a musíte ho opět zase vyjet. Večer jsem byla opět hrozně utahaná.

Den druhý jsme si byli ráno projet cestu na duatlon. Dva kilometry do kopce, pětset metrů běžet. Všichni jsme se zděsily, co nás čeká. Odpoledne jsme se mohli přihlásit dobrovolně na nejdelší jízdu celého cyklisťáku. Výlet na Velkou Deštnou. Přihlásili jsme se čtyři holky a šest kluků z padesáti lidí. Vyjeli jsme. Jenže hned jsem litovala. Vjeli jsme do ruského údolí a jeli dvanáct kilometrů pouze do kopce. Dorazili jsme na Šerlich. Poté kopcem nahoru na Velkou Deštnou, poté jsme sjeli do Deštného a stále kopec - sjezd-kopec-sjezd, a tak to šlo do doby než jsme dojeli do kempu. Naštěstí jsem vyjela všechny kopce, řeknu vám, jsem na sebe pyšná. Překonala jsem sama sebe.

Na den třetí jsem si naplánovala odpoledne volno. Takže jsme ráno dělali soutěže dovednosti.
Jeli jsme úsek a snažili se to ujet za co nejdelší čas. Poté překážkovou dráhu, ani v jednom jsem se neumístila do desátého místa. Ani jsem se moc nesnažila. A pak přišlo překvapení, oznámili
nám, že Duatlon pojedeme ve středu, né ve čtvrtek. Já unavená ještě z Velké Deštné... No, odpoledne jsem vyrazili na duatlon. Vylosovala jsem si, že jsem jela jako první holka. Nohy jsem měla hrozně těžká, kolena mě neposlouchala a mě čekal dva kilometry dlouhý kopec. Nakonec to všechno opadlo a já se snažila nemyslet na únavu, kopec jsem vyjela celej, kus po rovině, kus se vrátit a pak zahodit kolo a pět set metrů běžet, jenže jsem měla tak těžké nohy, že jsem prostě běžet nedokázala. Šla jsem rychlou chůzí.

Čtvrtý den (Čtvrtek) pršelo, takže jsme si museli najít své zájmy. Hráli jsme s celkem příjemnýma
klukama nohejbal bylo to fajn. Odpoledne bylo vyhlášení výsledků a já jsem zůstala v duatlonu ze všech holek třetí. Myslím, že je to velice dobrý výkon protože ty holky co byli předemnou jezdili na kole jen ráno a já i odpoledne.No a dneska ráno jsme si sbalili a odjeli ke škole.

Musím říct, že to bylo vcelku povedené. Byli jsme domluvené čtyři holky na pokoj.Jenže ta jedna nás zradila šla si s jinejma a my dostali na pokoj jednu pipinu. Takovou barbínu. Holku kterou já ani M nesnášíme. Hrůza. Stále mě akorát schazovala. Nu takový je život. Vcelku to nebylo tak špatné, jak se zdálo být.

Ps: Omlouvám se za případné chyby, vůbec nemám čas si to po sobě zkontrolovat.